Wednesday 13 August 2008

Primul Blog

Intotdeauna cand incepi ceva nou,intr-o locatie noua,pe un plan cu totul nou folosesti cuvantul :"primul",dar oare alte cuvinte sau expresii n-ar fi mai potrivite?
Sa luam exemplul de fata(al meu) ,laitmotivul intrarii...
Bloguri am scris inca de pe vremea cand termenul nu prea exista...jurnalul personal de idei asternute il tineam pe un produs al Cahiro S.A. sau Gherla ,cu foaie velina sau nu...inceputul anilor 90 si nu numai.Asadar..nu este chiar primul meu blog,nu are sa fie nici ultimul si probabil nu este fix la jumatate....si atunci..cum sa il denumesc eu mai corect? Blogul de mijloc cu potential plus? suna caraghis ,stiu, tocmai de aceea n-am sa-i dau un titlu anume..il las pe cel deja ales..impropriu...
Toti facem cu timpul astfel de alegeri...uneori uitam deliberat..ca primul sarut nu a fost de fapt acela...care ne-a placut noua mai mult...
Ca Primii pasi...nu sunt neaaparat cei pe care i-au fotografiat parintii,ca multe evenimente "prime" nu au survenit in ordinea cunoscuta de noi...si cu toate astea..cuvantul il folosim foarte des...."Prima Data"
Las "cerneala" virtuala sa se usuce acum...si meditez la viitorul blog..sau mai corect spus la unul dintre viitoarele bloguri...
O zi minunata !

3 comments:

Ale R. said...

Welcome to blogspot :)
Intotdeauna este un inceput pentru toate...

West said...

Chiar? :)

Ale R. said...

Da... Eu asa cred :)